söndag 3 februari 2013

Inspiration men inget internet!

Kom in på Skapa och inredas blogg (kan inte länka i telefon finns länk till höger) och såg där en massa fina bilder på amigurumis, både hennes och andras. Fick sån inspiration att virka men utan internet är det svårt att leta mönster. Har ett häfte som jag nu har letat flera dagar utan resultat men så ramla kronan ner om ett mönster jag skrivit ut men inte använt så nu är jag på G!
Är nu på benen igen med hjälp av penicilin, har varit ute och gått en sväng, strålande sol, gnistrande vitt och bitande kallt!

5 kommentarer:

Mia sa...

Skönt att du är piggare igen. Men inget internet, det är tungt. Tur vi har dom nya smarttelefonerna i varje fall.
Sköt om dig och ha en fin söndag :)

heidi sa...

Skönt att du är på bättringsvägen:)

vilken tur att du hade ett mönster utskrivet:) att vara utan internet har sina avigsidor:)

Paradiset Kaos sa...

Krya på dig!
Att vara utan dator och internet en längre tid är jobbigt, kan det bero på att man(läs jag) har blivit alldeles för beroende.
Ha en fortsatt skön söndag!!!

Cecilia sa...

Skönt att det finns penicillin! Amigurumi är alltid lockande, hoppas du får kul med virkandet! Ta det nu försiktigt, man är alltid lite extra mottaglig när man just varit sjuk.

Garnhumlan sa...

Vad bra att du mår bättre. Tycker också att det är skoj med amigurumi. Förra veckan, när jag kände mig lite nere gjorde jag en liten apa. Perfekt må-bra-projekt.