onsdag 29 augusti 2012

Köpstopp?

Jag har semester idag och resten av veckan. Passade på att fara till stan men eftersom jag har köpstopp på garn så gick jag aldrig in på garnaffären. Jag gick istället in på Olssons stuvar för att se om en duk men de hade ingen som den jag hade tänkt ändå hade jag med mig en påse därifrån..........
Nu har det börjat mörkna på kvällarna och man måste tända lyset. Ser faktiskt fram emot att allt lugnar ner sig och man kan med gott samvete krypa upp i soffan med en stickning! Som det har varit nu har jag knappt hunnit läsa bloggar!

4 kommentarer:

Mmatilda sa...

Du kör ju tydligen med hundar du också. Vad kan det bli av dessa gulliga tyger då?

AnJa sa...

Köpstopp på garn?! Jag har väl aldrig hört något så tokigt :-) Man kan ju lägga det utefter väggarna så att det isolerar mot kylan... Söta tyger! Har du fått ordning på apparaten?? Det börjar dra i GC nerven här nu.

Cecilia sa...

Jag går liksom lite omvägar kring garnaffärerna också...tyg köper jag aldrig! :-D
Jo, inte utan att det ska bli skönt med lite stilla höstkvällar, stickning och hörbok eller TV. Brasa på landet...

nattugglan sa...

Oj va fint tyg.. jag borde åka in till stan.. har faktiskt tänkt se på en nyoverlock symaskin.. den jag har är jag trött på...men de är rätt så dyra..så det blir väl bara att titta o längta.Vad skall du sy?