fredag 4 november 2011

Vi drog till stan!

Vi i Juntans alltså! Inte till vilken stad som helst utan till Mmatildas Virkstad! Där var som vanligt trevligt och hur gott fika som helst! Vännen K var med så hon fick sin sjal som nu är blockad och klar! Stickad i Kidsilk. Det är en sån där stickning som aldrig borde få ta slut!
Mmatildas lilla kisse ville också prova sjalen men det är bara att inse! Fel färg blev inte klädsamt, annars tyckte kissen att en sån skulle vara bra nu när det blir kallare ute! :)
Idag har jag varit på saidys Cafe och fikat med Anja! Det var ett tag sedan vi sågs nu så det var så kul och hon bjäd mig till och med på fikat, Tack snälla Anja!
Jag har semester i helgen och det ska bli så skönt, ha en trevlig helg allihop!

8 kommentarer:

Mmatilda sa...

Kissen ska få prova nån av mina sjalar, kanske finns det nån som passar i samlingen.
Fast till juntakompisen finns nog ingen sjal som passar bättre än den du gjort till henne!

Susilull sa...

Så fin sjalen blev, stor och mysig!
Och passar nog bättre på vännen än på missen!

Ha en skön helg!

Mia sa...

Ja, man behöver något vackert och varmt där ute i vinterkylan, också om man är fyrbent :)

Pysselfarmor sa...

Fin sjal och jag tror den passar bättre på 2-bening än på 4-bening.
Ha det bäst!

Paradiset Kaos sa...

Ha en skön ledig helg!!!

AnJa sa...

Tack själv! Det var jättetrevligt att träffas :-)

Rosenvante sa...

Vilken underbar sjal, att den är superskön förstår jag helt klart. Men kissen får nog skaffa en annan.
Ha en skön helg

Lilli sa...

Sjalen ser så härlig och stor ut! Jättefin! Mottagaren uppskattade väl den, hoppas jag.