fredag 21 oktober 2011

Rätt hund på rätt plats!

Här ligger Aya som är ägare till hundbädden men bägge stövarna gillar den och om de rullar ihop sig rymms dom men ska dom sträcka ut sig lite då hamnar dom lite utanför! Aya är pigg och glad nu och enda spåren som syns efter varsamlingen är den rakade fläcken där håret så sakta har börjat växa ut.
Det här r en gammal bild på Pompe men här ligger han ofta! Ja stövare gillar att gossa och sova i soffor och sängar vilket båda våra stövare gör och Aya med för den delen!

9 kommentarer:

Astrid sa...

Det ser så rart ut =)
Ibland saknar jag djur. Men eftersom vi jobbar mycket är det nog bäst som det är. Får nöja mig med att titta på dina härliga djurbilder :D

Lilli sa...

Oh, vad söta och gosiga de är, dina "små" (den ena är väl ganska stor..)vovar :) Du är så välkommen i utlottningen hos mig. Roligt att du vill vara med!

Mia sa...

Aya ser nästan liten ut i stället, så söta bägge två :)

Cecilia sa...

Pompe kan konsten att relaxa, den saken är klar! :-)

Rät&Avig sa...

Se där! Bilden med stövaren i soffan känner man igen!
Har en som har en förmåga att ta upp flera platser...
/Ann-Britt

Sunna sa...

jösses vad stor han blivit nu, benen är ju hur långa som helst, tror han och moses skulle trivas bra ihop i varsin soffa...

Mmatilda sa...

De är söta båda två tycker jag! Just nu tycker jag dock att det ligger för mycket hundhår överallt (måste vara pälsbytartid). Och då har vi EN hund.

Pysselfarmor sa...

Åh så bra att jag fick veta att Aya mår bra....Pompe ser ut som en lång skranglig tonåring ;-)

Handgjorda drömmar sa...

Vilka godingar!! En hund kan verkligen konsten att bara slappa :)
Roligt att ha dig med i min utlottning!
Kram Marie