söndag 4 september 2011

Nu är det höst!

Jag har haft semester igår och idag för att få åka på en sista husvagnstripp med tjejerna. Vi har varit på samma camping som sist, den är så mysig!

Där är det en gammal hamn ganska stor måste den ha varit. Man önskar där man står på kajen att man hade kunnat backa tiden tillbaka och se båtarna som kom och la till där! Nu fick vi istället se när de vinschade upp stora fritidsbåtar med kranbil, det var ett skådespel!

Bilderna är gråa för regnet har hängt i luften hela dagen men där är vackert iallafall! Inte mycke har det blivit stickat men mycke surr och skratt har det varit! Men nu har jag tömt husvagnen så den kan ställas bort för vintern, känns tråkigt!

6 kommentarer:

Rosenvante sa...

Det är svårt att fatta att det går så fort eller hur? Här har vi ju haft sommar hela dagen så då är det ännu svårare att fatta att vi är inne i höstmånaderna.
Låter som du haft en mysig helg med tjejerna. Kul att ni gör sånt här ihop tycker jag, man är lite dålig på det annars och man behöver ju ladda om batterierna ibland.
Ha nu en skön kväll

AnJa sa...

Åh, så mysigt att åka iväg bara tjejer! Jag önskar jag hade varit med!

nattugglan sa...

Ja du menar båtarna som gicköver till Jakobstad?..De va tider det..Men härligt ser det ut i hamnen fast det inga båtar va där.. ha en skön vecka.Nu ska jag kolla TV en stund o sticka på ett av mina projekt....

Pysselfarmor sa...

så härligt att göra så här - åka iväg bara ni! jag menar det kan väl vara vilket "skitväder" som helst då - ni har det ju ändå mysigt!

Astrid sa...

Jag vill helst skjuta fram hösten. För att inte tala om vintern!
Bra med husvagn :D

Sunna sa...

vart tog sommaren vägen egentligen, låter härligt med en sista helg i alla fall