lördag 25 juni 2011

Den stora dagen!

Idag fyller min yngsta dotter S 25 år!
GRATTIS!

7 kommentarer:

Rosenvante sa...

Hälsa o gratta så mycket. 25 år är ju lite speciellt det.

Sunna sa...

hur kan det vara möjligt , du kan ju inte vara en dag äldre än 27....

Cecilia sa...

Åh, 25 år! Det minns jag faktiskt när jag fyllde! Det var särskilt!
Hälsa och gratulera!

Metta sa...

Så trevligt med en dotter som firar 25-årig födelsedag. Skickar en gratulation till henne från mig och hoppas att dagen har varit speciell.

Paradiset Kaos sa...

Skickar en liten hälsning

Sanne sa...

En grattishälsning i efterskott!

AnJa sa...

Oj så många inlägg jag har att läsa ikapp! Gratta i efterskott :-) Jag minns åxå min 25årsdag som om det var i går. Ikväll tuffar vi nog söderut en vecka. Fortsätt ha en skön semester! Vädret har du ju beställt bra :-)