tisdag 22 februari 2011

Liten har blivit stor!

Idag fyller vår lilla Pompe ett år! Ett år fyllt med bus och gos. Två gånger har han varit försvunnen och vi har gett upp hoppet om att återse honom men han har kommit tillbaka! Själv tycker han att det här är en stor dag och bör utlysas som Internatinella Pompedagen, bli både röd dag och flaggdag!

Det har hunnit mörkna innan jag kom hem från jobbet och kameran hittar jag just nu inte så det blir en gammal bild på Pompe hur han ser ut idag.
PS Vill du se mer om Pompes öron kan du kika in HÄR! :)

12 kommentarer:

Helena sa...

Grattis Pompe! Klart det är röd dag idag och flaggdag och hurrarop. Hoppas du får en fin present, ett ben kanske.

Hoffmans Design sa...

Grattis lilla gubbe.

Call design sa...

Vilken oerhörd charmör han är!
Så söt, ge honom en kram på ett års dagen!

Mia sa...

Grattis Pompe, du har blivit en ståtlig herreman :)

Rosenvante sa...

Stort grattis önskar jag o Ines till Pompe på den stora dagen. Hoppas han fått mycket extra gott idag och många klappar.

Mmatilda sa...

Jag diggar Pompes öron-stil. Helst de "något utställda", ser ut som "något frågande".

Paradiset Kaos sa...

Grattis Pompe önskar alla djuren på Paradiset Kaos Djur!

Pysselfarmor sa...

Pompe - grattis så jiddrans mycket!

Kommer allt ihåg när du sprang bort Pompe-bus!

Unknown sa...

Grattis Pompe på din 1-årsdag. Var igår på valpkursavslutning - kul men hu va´kallt för mig som är en skånevalp, 9 mån och full med bus.

AnJa sa...

Grattis i efterskott Pompe! Du får en kram irl när jag kommer på fredag!

Eva sa...

Grattis i efterskott Pompe!
matte får ge dej en puss på nosen från Jämtland

Lena sa...

Grattis till din födelsedag. För 15 år sedan hade jag en Hamoltonstövare som blev 14 år, vilken undebar hund han var.
Nu har jag en Engelsk Springer Spaniel, en tik på 8 år.
Alla mina hundar sover/har sovit i soffan. Hmmm!