torsdag 19 augusti 2010

Hemma igen!

JA så är man hemma. Hemresan gick bra utom just på det här tåget Göteborg-Stockholm då solen stekte och AC:n i vagnen inte fungerade. Veckan gick så fort, tiden bara flög iväg! Jag har blivit så uppassad och har inte lagat mat på hela veckan, jo jag har diskat några gånger. Sen har vi cyklat och cyklat, vilken underbar cykelstad, nästan inga backar och så vackert!

En hel del utflykter gjorde vi och en till Göteborg. Några garnköp blev det inte men besök i Botaniska trädgården och Äventyrsgolf som fanns bredvid slottsskogen. Kan klart rekomenderas!

Dom andra var mest ner i bunkrarna :)

Bara för dom att bita ihop och fortsätta!

Det finns inga kort på mig i nån bunker.........då kan jag väl inte ha varit ner i någon..... men jag förstår inte, jag förlorade med 20 slag...... hur gick det till?
Stickade gjorde jag på tåget, upptäckte ganska snart att det funkade bäst med en enkel stickning annars kom jag bort mig hela tiden så det är två stickningar som det blev stickat på, återkommer med det!
Nu ska jag kika runt bland bloggarna och se vad jag missat!

6 kommentarer:

Maria sa...

Kul att du hade roligt i Gøteborg! Ævejntyrsgolfen ær faktiskt riktigt rolig men det ær lætt att hamna "out of bounds" och då får man ju plikta ;). Lycka till att ta igen dig nu då. Jag ær precis klar med det sen jag var borta. Det har tagit 3 v att læsa igenom allt jag har missat på 4 veckor :)

Cecilia sa...

Varm dag och ingen AC låter ansträngande!
Låter som du haft det bra, skönt med miljöombyte är det också!

Helena sa...

Välkommen hem. Såg trevligt ut med golf, och cykelturer är sommar. Nu börjar vardagen igen, och det tycker jag om.

Paradiset Kaos sa...

Vilken härlig vecka du har haft. Den kommer du att leva länge på.
Men det är väl lite skönt att komma hem också?

AnJa sa...

Välkommen hem till långkalsongvädret :-) Jodå dom fick faktiskt vara på tillsammans med toppluva idag när jag målade ett par dörrar på lagårn. SKITkallt var ordet. Du verkar ha haft en mysig vecka!

Rosenvante sa...

Välkommen hem igen.
Ser att du haft det hur mysigt som helst, förutom AC´n på tåget då.
Antar att du var för upptagen med att fota alla andras bunkerbesök så du missade dina egna slag, kanske???