tisdag 20 januari 2009

Utmärkelse!

När jag upptäckte den här bloggvärlden och började blogga själv för att kunna delta i olika arrangemang som finns på stickamera och andra sidor undrade jag om nån skulle komma att läsa min blogg. Ja nån kanske. Men tydligen läser några min blogg, har ingen aning hur många som kikar in här eftersom jag inte har någon räknare men jag får en hel del kommentarer och nu min andra utmärkelse! Först en från Sticka på landet och nu en från Tant kofta! Om ni visste hur mycke det gläder mig! Att någon uppskattar just min blogg!
Jag har tänkt skicka utmärkelsen vidare till Ulrika på Stickamera för sin blogg och allt det arbete hon lägger ner för att glädja och inspirera oss andra med alla aktiviteter på stickamerasidan! Sedan Monica Hansen för hennes trevliga och fyndiga blogg Stickat och unikt och arbete med Deckarbloggen! Jag slås av vilken trevlig stämning det är på stickbloggarna! Vänliga människor delar med sig av erfarenheter, sina mönster, vänliga kommentarer mm. Tack ni alla för att ni finns där ute!

2 kommentarer:

Metta sa...

Du har fått en utmärkelse av mig också om du tittar in på min blogg.

Monica Hansen sa...

Hjärtetack!