söndag 4 januari 2009

Kalendersjalen


Inte blev den klar till jul inte! Jag är på dag 18 nu. Får nog skylla på hundtröjan som jag fick riva upp en del och sjåa med men den var kul att sticka! Och sen är frågan, vill jag bli klar med kalendersjalen? Nej, egentligen inte. Det är så kul med spetsstickning och man hinner ju inte lessna förän det kommer ett nytt mönster och garnet är så ljuvligt att sticka med! Jag kommer att sakna den sen den blivit klar!
Handlas Hantverk har en tävling på sin sida med så fint pris! Va med du också!

3 kommentarer:

Mia sa...

ja du har kommit lite längre än mig :)
håller med om att den är rolig att sticka just för att det är nya spetsmönster hela tiden.

fale artut sa...

Vad har du för garn, det ser salig pent ut!

Anonym sa...

Du leder! Jag är på dag 17 :) Jättekul att se - din ser helt annorlunda ut mot min. Jag har klara färger och varvar mellan 5 olika färger.