söndag 11 januari 2009

Jag har fått en utmärkelse!


Jag har fått en utmärkelse från Sticka på landet! Så innerligt glad jag blev! Det är den första utmärkelse jag får! Har ju inte varit så länge här i bloggvärlden och hade heller inte förväntat mig nån! Men jag hade ju missat hennes komentar. Jag började kolla inlägg ganska långt tillbaka i tiden och upptäckte flera nya komentarer! Så kul men fy mig som inte sett dem! Här behövs skärpning!

Till spelreglerna för utmärkelsen hör:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Jag får återkomma imorgon om vilka jag skickar awarden vidare till. Jag ska snart tillbaka på jobbet igen! Men ett stort tack till Annicka för utmärkelsen, den värmde mig verkligen!
Sen ett stort TACK till alla som lämnar snälla, goa, uppmuntrande och inspirerande komentarer till mig! De värmer mig också!

1 kommentar:

ewa-christine sa...

Hej där och tack för din kommentar. Du är mer än välkomment tillbaka.
Jag skall också erkänna jag har fått flera utmärkelser, men inte varit lika duktig som du och lagt in dem. Vi kan faktiskt göra hur vi vill och vet du ALLT är tillåtet. Är det inte härligt.
Du är värd detta för du glatt något och man kan också sända mail och visa sin glädje. Vi är alla barn i början, så heja dig som var så snabb att visa din utmärkelse!!!!!