torsdag 4 december 2008

Kalenderstickning


Är nu i full gång med kalenderstickningen på Slöjd och hantverk i Färila. Det är så kul men jag skulle haft mer tid! (Finns det att köpa nånstans?) Jag har två julklappsstickningar på stickorna nu och två är klara. Jag kommer nog såsmåningom att halka efter men då får den bli klar efter jul. Om man tittar noga på bilden ser man de två stickmarkörerna jag fått av Rosenvanten. Det är jättefina blå änglar. Jag har inte sett om den här kalenderstickningen på nån annan blogg, är det nån fler som stickar den? Verkar vara fler både svenska och utländska kalenderstickningar i farten.
Ikväll är det syjunta, sista gången före jul så det blir nog glögg och pepparkakor (så snälla vi ska bli!) och julklappsbyte med julrim. Jag brukar ha mitt rim klart innan men det har jag inte idag! Men jag ska nog komma på nåt.

Inga kommentarer: