tisdag 28 oktober 2008

Visst blir man glad!


Fick garnpaket igår! Jag upptäckte till min fasa när jag fick förra paketet att jag beräknat åt skogen fel på garnåtgången. Ringde i panik till Garntjänst men de hade stängt för dagen. Fick vänta till på måndag och då ringde jag och berätta om mitt problem, hon frågade om jag ville hon skulle gå och titta om det fanns kvar i samma färgbad. Visst ville jag det och sen kom hon tillbaka och svara att det fanns och att hon lagt undan till mig! Visst blir man glad! Passade på att också beställa Kilafors ullgarn och ett vantmönster.
Vädret verkar vackert, dags för promenad med hundarna.

1 kommentar:

miaring sa...

Jag tycker väldigt mycket om Garntjänsts ullgarn, fina färger och bra kvalité. Ska bli kul att se dina "blommiga" vantar växa fram på bloggen. Trevlig helg, en Mia till som stickar, hahaha